Na podstawie 5 opinii
Bukowski-Auto
Lipnowska 1B
Włocławek
tel: +48 602 323386
tel: +48 791-172-159
Jesteś właścicielem tego komisu? Zarządzaj swoim profilem
Podziel się opinią o tym komisie
Map cannot be displayed!

Napisz opinię na temat komisu "Bukowski-Auto"
Zostało 2000 znaków

Dodając opinię akceptujesz regulaminZnanykomis.pl






Bukowski-Auto opinie
Ppiotr 2014-07-24 13:39:32
Nie wiem tylko dlaczego wyświetlają mi się tylko trzy gwiazdki...Jak najbardziej przyznaję 5.
Ocena:3
Zgłoś nadużycie
Ppiotr 2014-07-24 13:37:33
Kupiłem dwa samochody od Państwa Bukowskich i nie mogę powiedzieć złego słowa na poziom, który prezentuje ta firma. Jedno z aut jakie kupiłem, to stare, prawie 20 letnie BMW w limitowanej wersji. Po samochód jechałem z pewną obawą. Ale na szczęcie wszystkie moje wątpliwośći rozwiały się po przyjeździe do Włocławka. Już podczas rozmowy telefonicznej, "młodszy" z Panów Bukowskich, bez owijania w bawełnę i bez zbędnych upiększeń, opisał mi stan pojazdu. Na moją prośbę podał mi numer nadwozia, żebym mógł sprawdzić zgodność sprzedawanego auta ze stanem faktycznym. Przy oględzinach nic nie było zatajone i w zupełności zgadzało się z tym o czym rozmawialiśmy przez telefon. Na moją prośbę samochód został sprawdzony w ASO Seata we Włocławku. Sprzedający nie miał żadnych obiekcji ku temu. Samochód używam już czwarty sezon, i nic niepokojącego się z nim nie dzieje. Obsługa klienta i samochody oferowane przez Bukowskich są na bardzo wysokim poziomie. Nie zgadzam się ze stwierdzeniem, że należy odsunąć "młodych" od rodzinnego interesu. Wiedza którą prezentują w dziedzinie motoryzacji, oraz normalny, ludzki i nienachalny kontakt z klientem, to dziś rzadkość. Polecam firmę Bukowski-Auto z czystym sumieniem.
Ocena:3
Zgłoś nadużycie
Andrzej 2014-03-10 21:51:34
Pan "Wasyl" nie akceptuje lekko zakurzonego wnętrza w 22 letnim aucie. Rozwarstwiające się szyby (przypadłość mercedesa tamtych lat - według tego Pana to wina nasza a nie inżynierów). Piszczący pasek nazwał stukającą głowicą do remontu. Wybaczcie, ale gdy ktoś nie ma pojęcia o czym mówi to należy go poprawiać, co wyraźnie Pana irytowało. W transakcji miał być rozliczony Mercedes tego pana, który, co ciekawe, również na ogłoszeniu był nazywany wyjątkowym. Owszem, okazał się wyjątkowy ponieważ był głównie skonstruowany z masy szpachlowej, był po poważnym wypadku a czujnik lakieru mało gdzie załapywał wartości 1500mikronów. Poinformowaliśmy Pana, że uwagi do naszego kurzu są trochę bezczelne w porówaniu z tym czego on chciał się pozbyć. Poinformowaliśmy, że tego auta nie przyjmiemy. Poza tym to my będziemy dysponować swoim czasem i zakresem prac więc proszę sobie darować tą bezczelną próbą zarządzania kto ma co robić. Auto zostało sprzedane kilka dni później osobie, która miała racjonalne podejście do rzeczywistości i świadomość, że 22 letnie auto nie ma fizycznie prawa wyglądać jak nowe i jednocześnie kosztować pół ceny rynkowej czego się Pan domagał. Klienci do nas wracają regularnie po auta, proszę chociażby przykładowo odwiedzić chociażby znane fora bmw, tj. bmw-klub, bmwmpowerclub i poczytać opinie nie jednej, a wielu zadowolnych osób oraz zdjęcia kupionych u nas aut. Skąd wiem o jakie auto chodzi w tym wpisie? To był wyjątkowy klient, taki zdarza się raz na 1000. Oczywiście w niezbyt pozytywnym tego słowa znaczeniu. Proszę się nie martwić o naszych klientów. Tych nie brakuje już od ponad 20 lat działalności i regularnie przybywa, co ważne i dla nas - zadowolonych klientów.
Ocena:3
Zgłoś nadużycie
Wasyl 2013-11-20 15:34:50
Przypadkowo żle oceniłem firmę Bukowski-Auto. Powinna być jedna gwiazdka, a nie trzy
Ocena:1
Zgłoś nadużycie
Wasyl 2013-11-20 15:22:53
Firma Bukowski-Auto z Włocławka reklamuje się, że importuje z Niemiec samochody w „IDEALNYM STANIE” – proszę sprawdzić na stronie WWW firmy. TO NIE JEST PRAWDA, TO JEST CHWYT REKLAMOWY. Samochód, który oglądałem z zamiarem jego kupna był zły. Nie będę pisał o jego wadach, ale powiem, że nawet gdy uwzględniłem cenę auta, jak i jego wiek i wynikające stad zużycie, oceniam, że firma powinna się wstydzić określeniem go mianem „STAN IDEALNY”. Poza tym młodzieńcy próbujący prowadzić ze mną rozmowę handlową chyba postawili sobie za cel udowodnienie klientowi, że jest głąbem i nie ma pojęcia o samochodach, a przynajmniej pojęcia na takim poziomie jaki oni reprezentują. Każda moja uwaga dotycząca oglądanego samochodu wywoływała w nich niemalże spazm agresji. Rozumiem, że właściciel firmy, głowa rodziny, stara się wprowadzić synów do interesu. Z tym że jego postawa wobec klienta, nijak się ma do reszty rodzinnego personelu firmy. Samochodu nie kupiłem. Opuściłem teren firmy zniesmaczony, z poczuciem skarconego chłoptasia – słowem bardzo żle. A to przecież ja miałem pieniądze w kieszeni, które zamierzałem w tej firmie zostawić. Moja rada: odsunąć młodzieńców od klienta, bo nie nadają się do jego obsługi. Połajania kupującego, podwórkowe pyskówki są prymitywne i dziecinne, na dzisiaj i na zawsze niedopuszczalne w poważnym handlu motoryzacyjnym. I na koniec, słowo do właściciela firmy: proszę zobaczyć opisy samochodów na Pana stronie WWW. Klient nie jest głupi, a tak Pan traktuje swoich klientów. Domyślam się, że to nie pan robi opisy samochodów, z których każdy krzyczy, że jest „W IDELANYM STANIE”. Lepiej by było, żeby przypilnował Pan „redaktora” owych opisów aby złapał się za odkurzacz i łaskawie wyczyścił wnętrza i bagażniki samochodów, które chcecie pokazać klientowi. Samochód, który ja oglądałem był brudny /bagażnik bardzo brudny/. Inaczej straci Pan klientów. Ja już więcej nie odwiedzę Pana firmy i innym też odradzam.
Ocena:3
Zgłoś nadużycie